środa, 12 sierpnia 2015

#17 Rozdział siedemnasty

Rozdział siedemnasty.

Obudziłam się około 7;30 gdyż mój telefon wibrowal całą noc. Ogarnęłam włosy z twarzy jednocześnie oblizujac spierzchnięte usta. Sięgam po nadal wibrujący telefon i włączam wiadomości. Zerkam na pierwszą od Magdy.

Od: Madzia
Hej księżniczko! Jak się czuję jubilatka?


Jubilatka? No tak! Dzisiaj mam urodziny. Zerkam na kolejne sms'a. Życzenia urodzinowe złożyło mi około 15 osób. Miałam już wyłączyć telefon, gdy znów otrzymałam wiadomość.

Od: Remek
Hej, maleńka. Czy jubilatka ma ochotę na wyście do kawiarni? Emotikon wink


Do: Remek
Jasne! Tam gdzie zawsze?


Odpisał potwierdzająco. Odłożyłam telefon i ruszyłam do salonu. Położyłam się, przykryłam kocem i włączyłam telewizję.

*** -Hej, mała! - krzyknął Remik w moją stronę. -Hejka - Uśmiechnęłam się do niego. 
Gdy szłam w jego stronę wstał i podszedł do mnie. Wyszeptał mi do ucha:
-Dzisiaj Twój dzień. Uśmiechnęłam się i cmoknęłam jego policzek. -Teraz! Stoo lat stoo lat, niech żyje żyje nam! - Oprócz Remika śpiewała... Cała kawiarnia! Wszyscy goście, kelnerki i barman również! Jeszcze raz zerknęłam w stronę baru i... Kilka osób wchodziło z wielkim tortem urodzinowym. Właściwie to cała kawiarenka mogła się tym najeść! Tort był dwu-piętrowy, waniliowy polany w niektórych miejscach płynną czekoladą. Na górnym pietrze czekolada ubrała kształt napisu, który brzmiał tak: "Spełnienia Marzeń, mała. Niech wszystko się ułoży." Rozejrzałam się po lokalu szukając wzrokiem Remka. Odwróciłam się znowu w kierunku drzwi, gdy ktoś zakrył mi oczy. -Nie strasz mnie. - Mruknęłam próbując zdjąć ręce z mojej twarzy. -Okej okej! - Krzyknął Remek wyciągając ręce w geście obronnym. W jednej ręce trzymał małe pudełeczko. Widząc mój wzrok na paczuszce wyciągnął ją w moją stronę.
-To dla Ciebie. -Mruknął obejmując mnie. Nie wiedziałam, że najlepsze jeszcze przede mną.

____________________________________________________________
Skarby moje kochane! To chyba najkrótszy rozdział ever, ale daje wam taki,
gdyż w tym miesiącu ZERO postów! Przepraszaaaaam ;C
Wiecie może jaka niespodzianka czeka Julke w tym dniu? Podzielcie się swoją opinią komentarzach!
Buzi! :*
Juliśka. ♥

8 komentarzy :

  1. Świetnie piszesz! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect rozdział! Zapraszam imnothappybitch.blogspot.com :D XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział !
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział !
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie piszesz.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie piszesz.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie piszesz.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie piszesz rozdział jest Oki :)
    Może zostane na dłużej ...
    Zapraszam do mnie :
    Http:// girlofshadows13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka